Lotus Renault GP R31 представлений публіці


© LAT/Renault

Зразу після презентації Sauber C30 команда Lotus Renault GP показала публіці свою нову чорно-золоту машину.

Фото © LAT/Renault

Проте автомобіль не довго красувався перед журналістами та фоторепортерами. Побоюючись шпіонажу конкурентів, колектив з Енстона, власником якого, викупивши долю Renault, став концерн Lotus Cars, швидко сховав своє дітище. Незважаючи на зміну одного з основних акціонерів, складається враження, що підлеглі Еріка Бульє впевнені у своїх силах. Взимку і менеджмент, і гонщики заявляли, що в 2011 їм вдасться поборотись за перемоги. Це, звісно, пояснює, чому R31 швидко забрали зі сцени.

У розфарбуванні боліда відсутні логотипи комп’ютерного гіганта НР та Snoras Bank, які вирішили припинити співпрацю з енстонівською командою. Діру в бюджеті повинні покрити гроші SunCore та Sibur (нафтохімічна компанія – дочірнє підприємство Газпрому). Серед інших новинок слід виокремити появу  на понтонах та задньому антикрилі логотипів власників – Genii Capital та Lotus.  Додаймо сюди присутність емблеми Lada перед боковими повітрозабірниками та напису Renault на капоті, і вийде щось дуже дивне… Мабуть, жоден гоночний автомобіль в історії не спонсорувала така кількість автомобільних компаній, які хоча й співпрацюють між собою у деяких галузях, однак це співробітництво залишається незрозумілим та невідомим для середньостатистичного прихильника автоспорту.

На технічному фронті найбільш радикальним виглядають горизонтальні елементи, які інженери розмістили в області бокових дефлекторів. Також важко не помітити чималеньких отворів для повітря у бокових понтонах та цікаву форму капоту, лінія якого піднімається вгору прямо за верхнім повітрозбірником. На відміну від Sauber C30 та Ferrari F150, заднє антикрило R31 прикріпляється до двох стійок.

Як стало відомо ще наприкінці 2010, кольори Lotus Renault GP будуть захищати поляк Роберт Кубіца та росіянин Віталій Петров. Перший вважається одним з найбільш обдарованих гонщиків у пелетоні, а другий – прекрасно виступив на Гран Прі Абу Дабі (де протягом половини дистанції відбивав атаки претендента на чемпіонську корону, Фернандо Алонсо) та привів у команду російський спонсорський капітал. Серед тест-пілотів найсерйознішим виглядає колишній гонщик Renault Роман Грожан, який вирішив спробувати повернутись у Формулу 1 після неповного сезону у GT1 World Championship з Matech Ford та титула в серії Auto GP, а на лаві запасних компанію уродженцю Женеви складуть колишній тестер Lotus Racing Файруз Фаузі, екс-гонщик Hispania Бруно Сенна, а також «юніори» Genii Group — Ян Хароуз та Хо-Пін Тунг.

 

Advertisements

About Андрій Цвик

Поціновувач автогонок та фанат моторизації.
Опубліковано у Автодром, Презентації, Формула 1, Lotus Renault GP | Теґи: , , , , , , , , , , , , , , , , , , . | Додати в закладки: постійне посилання на публікацію.

Залишити відповідь

Заповніть поля нижче або авторизуйтесь клікнувши по іконці

Лого WordPress.com

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис WordPress.com. Log Out / Змінити )

Twitter picture

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Twitter. Log Out / Змінити )

Facebook photo

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Facebook. Log Out / Змінити )

Google+ photo

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Google+. Log Out / Змінити )

З’єднання з %s