Sauber C30 дебютував у Валенсії


Фото © Sauber

Фото © Sauber

На автодромі Ricardo Tormo гонщики Петера Заубера Камуі Кобаяші та Серхіо Перес стягнули темно-сіре покривало з C30, найновішого боліда швейцарської команди.  Автомобіль помітно відрізняється від свого попередника піднятим носовим обтічником та оригінальним чотириколонним кріпленням верхнього повітрозабірника, яке повинно допомогти генерувати додаткову притискну силу та спрямовувати повітряні потоки у середній частині автомобіля. Також спеціалістам під керівництвом колишнього технічного директора Force India Джеймса Кі вдалося розробити повністю новий інтегрований дифузор та понтони із вертикальним кріпленням радіаторів. У результаті, колектив отримав змогу «виплавити» більш агресивні понтони, які певною мірою нагадують минулорічне рішення спеціалістів McLaren.

Як і на всіх машинах 2011 року, поплавець, що сполучав капот із заднім антикрилом, зник. Проте кришка двигуна С30 таки вирізняє біло-графітний болід від конкурентів – на місці поплавця появився специфічний вертикальний «наріст», головною задачею якого є спрямування повітря на заднє антикрило.  Останнє ж, на відміну від свого попередника на С29, прикріпляється лише на одну центральну стійку.

Власник команди Петер Заубер висловив сподівання, що новий С30 набагато менше страждатиме від технічних несправностей, якими так «славилась» минулорічна машина у першій половині сезону.  Також швейцарець заявив, що, на відміну від Team Lotus, команда поставить на свої машини системи кінетичної рекуперації енергії – KERS. Поставками цих накопичувачів енергії, як і двигунів, займатиметься команда Ferrari.

На лівері нового Sauber появились логотипи мексиканських спонсорів (завдяки підписанню контракту зі Серхіо Пересом): текільної компанії Tequila Jose Cuervo та страхової корпорації Interproteccion, телекомунікаційного гіганта Telmex та його мобільного підрозділу Claro. Задоволеними своєю співпрацею з Петером Заубером залишились швейцарський бренд годинників Certina та виробник енергетичних напоїв Mad-Croc, які поновили свої спонсорські контракти, також був  підписаний договір із італійською компанією Р1, яка займається пошиттям спецодягу, – погодьтесь – непоганий  результат у період економічної кризи.

Третім пілотом Sauber став Естабан Гутіеррез, угода з яким була підписана ще минулого року. Тим не менше, честь сісти за кермо С30 першим випала Камуі Кобаяші. Воно й не дивно, адже, провівши 21 гонку в Формулі 1, саме 24-річний японець є найбільш досвідченим  серед «юніорської» команди Петера Заубера.

Для перегляду фотогалереї натисніть тут.

Advertisements

About Андрій Цвик

Поціновувач автогонок та фанат моторизації.
Опубліковано у Автодром, Презентації, Формула 1, Sauber | Теґи: , , , , , , , , , , , , , , , , , . | Додати в закладки: постійне посилання на публікацію.

2 Responses to Sauber C30 дебютував у Валенсії

  1. Пінгбек: Lotus Renault GP R31 представлений публіці | Автомобільний блог Андрія Цвика

  2. Пінгбек: Sauber проводить шейкдаун C30, інші команди готуються до тестових заїздів та презентацій | Автомобільний блог Андрія Цвика

Залишити відповідь

Заповніть поля нижче або авторизуйтесь клікнувши по іконці

Лого WordPress.com

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис WordPress.com. Log Out / Змінити )

Twitter picture

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Twitter. Log Out / Змінити )

Facebook photo

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Facebook. Log Out / Змінити )

Google+ photo

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Google+. Log Out / Змінити )

З’єднання з %s