Хто замінить Кубіцу?


Після аварії Роберта Кубіци минулої неділі засоби масової інформації поспішили оприлюднити сенсаційні заяви про те, що права рука спортсмена дуже серйозно травмована, а тому на кар’єрі поляка в Формулі 1 можна сміливо ставити хрест… На щастя, новини про ампутацію правої руки виявились сенсаційними видумками. Однак Роберту таки доведеться пропустити перші гонки сезону-2011, а точну дату його повернення поки що назвати не може ніхто. Після розмови з травмованим гонщиком у понеділок колишній шеф Renault F1 Флавіо Бріаторе висловив припущення, що уродженець Кракова повернеться у кокпіт боліда вже у травні, проте такий результат залежить від успішності найближчих операцій.

У результаті, перед шефом Lotus Renault GP Еріком Бульє постала дилема: кого посадити за кермо революційного Renault R31 на час відсутності Кубіци? Здавалося, що з гонщиками у колективі з Енстона проблем бути не може, адже до числа резервістів входять колишній пілот Renault Роман Грожан, який вирішив спробувати повернутись у Формулу 1 після неповного сезону у GT1 World Championship з Matech Ford та титула в серії Auto GP, екс-тестер Lotus Racing Файруз Фаузі,  екс-гонщик Hispania Бруно Сенна, а також «юніори» Genii Group — чех Ян Хароуз та китаєць Хо-Пін Тунг.

Тим не менше, мосьє Бульє не спішить давати «підвищення» комусь із вищезгаданих гонщиків. Ерік хотів би доручити Renault перевіреному переможцю або, принаймні, досвідченому пілоту. В результаті, серед тестерів команди найкращі шанси стати «бойовим» гонщиком має Бруно Сенни. Провівши минулий сезон у HRT, бразилець добре знайомий з трасами Чемпіонату Світу, однак він далеко не єдиний гонщик, хто претендує на місце за кермом конкурентноздатної машини. Набагато впевненіше виглядає ветеран 170 Гран Прі Нік Хайдфельд, який, не спромігшись знайти собі місце бойового пілота, поки що перебуває за бортом Формули 1, та Тоніо Ліуцці, котрого у Force India замінив чинний чемпіон кузовної серії DTM Пол ді Реста. Проте у Бруно, Тоніо та Ніка є один суттєвий «мінус» у резюме: за винятком Хайдфельда, ніхто з них ніколи не мав змоги боротись за перші місця у Ф1, та й сам німець за неповних 11 сезонів у гонках Гран Прі так і не отримав жодної перемоги.

І тут на арену виходить Кімі Райкконен. Фін знає як вигравати гонки та титули, а з Ф1 перейшов у Чемпіонат Світу з авторалі, скоріше за все, лише через відсутність місця у топ-командах, ніж через повну втрату інтересу до «їзди по колу». Якщо Renault зможе підготувати для Кімі машину, яка буде здатна поборотись за місця на подіумі, ризикну припустити,  що фін буде радий виступити у декількох Гран Прі. До того ж, керівництво ралійної команди Citroen, на «клієнтських» машинах якої  Райкконен виступає у WRC, вже дало зрозуміти, що Чемпіон Світу-2007 має повне право повернутись у гонки Гран Прі. «Якщо він захоче припинити виступи в авторалі, ми не зможемо його зупинити. Кімі – лише клієнт», – заявив Олів’є Куезнель, шеф команди Citroen.

Advertisements

About Андрій Цвик

Поціновувач автогонок та фанат моторизації.
Опубліковано у Автодром, Ралі, Формула 1, Lotus Renault GP | Теґи: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , . | Додати в закладки: постійне посилання на публікацію.

Залишити відповідь

Заповніть поля нижче або авторизуйтесь клікнувши по іконці

Лого WordPress.com

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис WordPress.com. Log Out / Змінити )

Twitter picture

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Twitter. Log Out / Змінити )

Facebook photo

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Facebook. Log Out / Змінити )

Google+ photo

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Google+. Log Out / Змінити )

З’єднання з %s