Росберг покладає надії на оновлення машини


Наприкінці 2008 року японський автовиробник Honda повідомив, що не планує продовжувати виступи у Формулі 1 у сезоні-2009, а свою «формульну» команду у Бреклі готовий продати або взагалі закрити. Від безробіття численний колектив врятували технічний директор Рос Брон та шеф команди Нік Фрай, які викупили Honda Racing F1 за символічну суму, гарантувавши шефам у Токіо, що команда зможе залучити достатні кошти для незалежного існування. Honda продовжувала оплачувати розробку боліда у міжсезоння, а Mercedes після наради з тогочасним ексклюзивним партнером McLaren та новими клієнтами з Force India пообіцяв постачати двигуни у Бреклі. У результаті, Honda RA109, який швиденько перезвали на Brawn BGP001, не лише поїхав. У руках Дженсона Баттона та Рубенса Баррікелло він почав домінувати на арені Формули 1. Британець фінішував першим у шістьох із семи Гран Прі на початку сезону-2009 і став Чемпіоном Світу, бразилець, у свою чергу, виграв ще дві гонки, що дозволило колективу Брона  та Фрая завоювати також і Кубок Конструкторів.

Ніко Росберг на автодромі Херес. Фото © Mercedes GP

Ніко Росберг на автодромі Херес. Фото © Mercedes GP

Як наслідок, командою почали цікавитись величезні корпорації. І якщо партнерство з Virgin призвело лише до появи невеликих логотипів британської корпорації на корпусі боліда, то концерн Daimler, незважаючи на довготривалу та доволі успішну співпрацю з McLaren, несподівано вирішив викупити команду наприкінці сезону-2009. Щонайдивніше, штутгартці навіть погодились залишити за штурвалом Брона та Фрая, хоча ті ніколи на працювали з Mercedes.

Здавалося, що «срібні стріли» зможуть продовжити чемпіонські традиції Brawn GP. Навіть семиразовий Чемпіон Світу Міхаель Шумахер погодився повернутись у гонки, а молодий Ніко Росберг, якого британсько-німецька команда переманила з Williams, думав лише про перемоги. На жаль, болід Mercedes MGP W01 виявився далеко не найкращим у пелетоні, Ніко так і не зміг виграти свій перший Гран Прі, а Міхаель взагалі провалив сезон і так і ні разу не піднявся на подіум. Щонайгірше, клієнт McLaren, від якого штутгартці хотіли відвернутись, зміг поборотися за титул.

Педантичні німецькі менеджери швидко списали всі невдачі на випадковість та пообіцяли підготувати непереможний болід до початку сезону-2011. Однак   складається враження, що MGP W02 може виявитись кроком назад у порівнянні з торішнім болідом для колективу з Бреклі. Однак з цією гіпотезою категорично не погоджується Ніко Росберг. «У нас буде суттєвий апдейт у Бахрейні (першій гонці сезону – примітка автора)… Теперішня машина є перехідною моделлю, з якою ми просто намотуємо милі, аби зрозуміти характеристики нової гуми та KERS. Сьогодні моє (рухоме) крило абсолютно не працювало, що негативно вплинуло на час проходження кола. Все лише починається», – сказав молодий німець журналістам, які вже поспішили «списати» Mercedes і у цьому сезоні.

 

Advertisements

About Андрій Цвик

Поціновувач автогонок та фанат моторизації.
Опубліковано у Автодром, Тести, Формула 1, Mercedes GP | Теґи: , , , , , , , , , , , , , , . | Додати в закладки: постійне посилання на публікацію.

Залишити відповідь

Заповніть поля нижче або авторизуйтесь клікнувши по іконці

Лого WordPress.com

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис WordPress.com. Log Out / Змінити )

Twitter picture

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Twitter. Log Out / Змінити )

Facebook photo

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Facebook. Log Out / Змінити )

Google+ photo

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Google+. Log Out / Змінити )

З’єднання з %s