Пет Сімондз став консультантом Marussia Virgin Racing


Один із винуватців скандалу, що мав місце під час під час дебютного ГП Сінгапуру, Пет Сімондз повертається у Формулу 1 у ролі консультанта команди Marussia Virgin Racing.

Пет Сімондз під час ГП Італії-2009. Фото © LAT/Renault

Британського інженера ніхто не бачив у паддоку ще з Гран Прі Італії-2009. Тоді скандал про змушення Нельсона Піке-молодшого на ГП Сінгапуру-2008 розбити свою машину у зазначеному місці у зазначений час, аби стратегія раннього піт-стопу Фернандо Алонсо спрацювала та вивела іспанця в лідери гонки, набув громадського розголосу, і, як наслідок, чиновники FIA заборонили Сіммондзу працювати у Ф1 протягом п’яти років. У 2010 Пет зміг добитись пом’якшення вищезгаданого вироку, пообіцявши, що не займатиме керівних посад у жодній із команд Чемпіонату Світу до кінця 2012 року.

За час своєї відсутності в Формулі 1 Сімондз відкрив невеличку консультаційну компанію  Neutrino Dynamics, яка з часу свого заснування була пов’язана з одним із акціонерів Virgin Racing. Тепер команда, співвласником якої наприкінці минулого року став російський виробник суперкарів Marussia, збирається скористатись багатим досвідом Пета Сімондза, який за майже два десятиліття своєї роботи у Формулі 1 став співавтором тріумфів Фернандо Алонсо та Міхаеля Шумахера.

Шасі   Virgin проектує за допомогою обчислювальної гідродинаміки (Computer Fluid Dynamics)  та збирає фірма Wirth Research Ніка Уїрта, з яким Пет працював у команді Benetton наприкінці дев’яностих. Отже маємо підстави сподіватись, що співпраця Сімондз та Virgin Racing буде плідною та допоможе англо-російському колективу суттєво покращити свої результати.

Advertisements

About Андрій Цвик

Поціновувач автогонок та фанат моторизації.
Опубліковано у Marussia Virgin Racing | Теґи: , , , , , , , , , , , , , , . | Додати в закладки: постійне посилання на публікацію.

10 Responses to Пет Сімондз став консультантом Marussia Virgin Racing

  1. Niorzo коментує:

    Здається мені, є два типи авантюристів, що приходять до Ф-1. До одних належать, скажімо, Едді Джордан чи Віджей Малья, які ставляться до справи ну хоч трошечки поважно. А до інших усілякі вже-навіть-імен-не-пам’ятаю власники Midland-Spyker-Super Aguri-HRT і, як на мене, Virgin. Сучасний Lotus, напевно, десь посередині.

  2. Андрій Цвик коментує:

    Як на мене, у Super Aguri до справи ставились дуже серйозно. Власником команди був колишній гонщик Ф1 Агурі Сузукі — перший японський гонщик, якому вдалося завоювати подіум на етапі Чемпіонату Світу. Сталася ця пам”ятна подія на ГП Японії-1990 року… Створивши команду-сателіт Honda, Сузукі не пощастило знайти спонсорів, а японський автогігант, мабуть, нарешті збагнув, що прізвище Агурі співзвучне з назвою їхнього конкурента, і вирішив припинити свою фінансові допомогу.

    Щось подібне можна сказати і про Едді Джорадана, адже ірландець понад 14 років власноруч тримав свою команду на плаву… Щодо Віджая Малльї, варто зазначити, що індійський мультимільйонер тратить свої гроші на утримання колективу у Сільверстоуні, спонсорами якого майже виключно виступають його компанії. Знаєте багато людей, які би хотіли вкладати власні кошти у автогонки?

  3. Niorzo коментує:

    Red Bull, хоча це суцільний маркетинг. А щодо інших, то я ж кажу ж – авантюристи 🙂

    • Андрій Цвик коментує:

      Ну, без маркетингу автогонок взагалі би не існувало. 30 жовтня 1901 року Генрі Форд взяв участь у своїй першій та єдиній гонці проти чемпіона Александра Уїнтона. Форд ніколи не був великим прихильником автоспорту (чого не можна сказати про його внука), проте усвідомлював, що автомобільні змагання привертають увагу людей та популяризують “безкінний екіпаж”. ТОго дня Генрі став автором справжнісінької сенасації: він переміг Уїнтона. Цікаво, як би виглядало все сьогодні, якби тріумфував Александр? Саме перемога Форда переконала інвесторів вкласти гроші у бізнес майбутнього батька масового виробництва…

      Події того осіннього дня у Грос Пойнті (штат Мічіган) довели всім, що автогонки можна використовувати для реклами автомобільних брендів. Як бачите, це правило актуальне і в нас час, адже саме автовиробники є найбільшими спонсорами цього захоплюючого виду спорту.

      • Niorzo коментує:

        Але про що суперечка? 🙂 Jordan, яка ледь волочила колеса з року в рік, все ж увійшла в історію Ф-1 кількома перемогами й навіть третім підсумковим місцем Гайнца-Гаральда Френтцена 1999-го року. Чи, скажімо, Sauber – дуже симпатична команда. Чомусь упевнений, що Virgin не лише не досягне таких результатів, але й успішно ліквідується за деякий час.

      • Андрій Цвик коментує:

        А хто сперечається? Ми просто дискутуємо 🙂 Jordan “ледь волочила колеса” лише у 1992, 1993 та після 2001 (і то випадкова перемога Фізікелли на ГП-Бразилії-2003 трішки спростовує Ваше твердження). Sauber виграла лише 1 гонку (і то в часи, коли не була приватною командою). Повертаючись до Virgin, слід зазначити, що Manor (так мала називатись команда до підписання угоди з Річардом Бренсоном) подавала заявку на участь у Чемпіонату Світу тоді, коли Макс Мослі обіцяв обмежити бюджети учасників Ф1 40 мільйонами на рік. На відміну від конкурентів, у Virgin був чіткий план, як вкластися у цю суму. Використання вичислюваної гідродинаміки – дуже інноваційний метод розробки болідів Ф1. Беручи до уваги стрімкий розвиток комп’ютерних технологій, ризикну припустити, що майбутнє належатиме командам a la Virgin.

  4. Niorzo коментує:

    Ну, словами “ледь волочила колеса” я перефразував “ірландець понад 14 років власноруч тримав свою команду на плаву” 🙂 Від оцього “на плаву” віє таким розпачем і безнадією, наче команда весь час була на межі краху. Хоча це, звісно, не так 🙂

    Ну, може майбутнє за командами a la Virgin, але не за Virgin. Потужніші ресурсами й бюджетами команди будь-якої миті можуть обрати комп’ютерні технології, щойно це їх задовольнятиме.

    • Андрій Цвик коментує:

      Думаю, тут все залежить від російського бізнесу. Midland, звичайно, колись не вдалось залучити російських спонсорів. Та це було 6 років тому, з того часу багато чого змінилося в Росії. Здається, ВВП нещодавно став прихильником Королеви автоспорту, у Сочі будують сучасний автодром, у Ф1 виступає Петров, якого, до речі, підтримує Lada, Флагман і ще декілька російських компаній, у молодших категоріях автоспорту немало шуму наробив Альошин. Virgin зараз виступає з російською ліцензією. Думаю, у них підстави сподіватись, що з часом гроші російських спонсорів появляться на їхніх банківських рахунках. Звісно, до того часу команді ще треба дожити…

      • Niorzo коментує:

        То все ніби й так, але ж Ви самі знаєте – з Петровим була складна історія, не так вже й охоче російські гроші його підтримали. Гадаю, тут показовий коментар Альошина, мовляв, за бажання російський бізнес зміг би всю Ф-1 зробити російською, але грошей не знайшлося навіть для Михайла (чи Михаїла :)). Тут така річ, на вищому рівні (читай: ВВП) кошти виділяються лише на ті проекти, які можуть дати миттєвий позитивний піар. Як ось гроші на Петрова – одразу шуря-буря в стилі “перший російський пілот”. Чи Олімпіада. Чи Сочі. А так, аби на перспективу, то нікому в Росії не треба, вони мають набагато важливіші нафтогазові питання до вирішення 🙂

  5. Андрій Цвик коментує:

    Ідея національної команди могла би стати дуже непоганим піар-проектом. Щоправда, менеджмент Virgin помилився при виборі другого гонщика – треба було підписувати контракт з Альошином. Такий хід дав би їм змогу зіграти на бажанні попіаритись російських політиків та олігархів. Та й боюся, що, враховуючи швидкісні можливості MVR-02, Жером все одно не зможе себе показати себе з хорошої сторони.

Залишити відповідь

Заповніть поля нижче або авторизуйтесь клікнувши по іконці

Лого WordPress.com

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис WordPress.com. Log Out / Змінити )

Twitter picture

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Twitter. Log Out / Змінити )

Facebook photo

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Facebook. Log Out / Змінити )

Google+ photo

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Google+. Log Out / Змінити )

З’єднання з %s