Перший етап Формули 1 в Бахрейні скасовано


Політична нестабільність у Королівстві Бахрейн, де вже декілька тижнів не вщухають протести, під час яких, на жаль, неодноразово доходило до кровопролиття, поставилa хрест на планах Берні Екклстоуна провести перший етап сезону-2011у цій багатій на нафту та газ країні.

Незважаючи на скасування гонки серії GP2 Asia минулого тижня, організатори продовжували заявляти, що Гран Прі Формули 1, який був запланований на 10-13 березня, відбудеться. Таку офіційну заяву швидко поставили під сумнів шефи команд, які зі зрозумілих причин не бажали ризикувати життям та здоров’ям своїх підлеглих.

Як наслідок, протягом усього уїк-енду автоспортивний світ слідкував за розвитком подій у Манамі. На жаль, новини з близькосхідного королівства залишались невтішними, тому заява про відміну гонки на автодромі Bahrain International Circuit аж ніяк не стала несподіванкою. Більше того, у ситуації, що склалася, це було єдине правильне рішення.

Берні Екклстоун до останнього надіявся, що Гран Прі Бахрейну відбудеться, оскільки організатори першої гонки Ф1 на Близькому Сході справно сплачували кільканадцяти-мільйонні внески за право приймати у себе Королеву автоспорту. Саме тому містер Е. все ще сподівається, що етап зможе пройти восени. “Звичайно, все залежатиме від політичної ситуації (у Бахрейні), тому ми точно нічого не будемо планувати у найближчі декілька місяців. (Але) на календарі є 3-тижневий пробіл в серпні (між ГП Угорщини та Бельгії), проте температура повітря у Бахрейні в таку пору року є надто високою, тому, можливо, щось вдасться зорганізувати після ГП Індії”, – британець заявив в інтерв’ю Daily Express.

Гран Прі Бахрейну появився у Формулі 1 у 2004 році. З того часу гонщики та експерти розхвалювали просторий (у порівнянні зі старшими європейськими автодромами) паддок, в той сам час критикуючи пустельне розташування автодрому. Останнє точно не перешкоджало уболівальникам перед екранами телевізорів, оскільки самі гонки на класичній конфігурації Bahrain International Circuit, яка не використовувалась лише у 2010 році, запам’ятовувались доволі великою кількістю обгонів.

Разом із Гран Прі Ф1 свої гонки у Бахрейні були скасовані й у  зимовому чемпіонаті GP2 — Asia Series. І якщо у Королеви автоспорту в запасі є ще 19 етапів, то організатори “молодшої формули” залишились біля розбитого корита — із трьох раундів зимової першості два мали відбутися у Бахрейні.

Для любителів ностальгії: онборд з BAR Honda Такуми Сато під час кваліфікації до ГП Бахрейна-2004. Класична конфігурація Bahrain International Circuit

Дуель Марка Уеббера (Jaguar Cosworth R5) та Фернандо Алонсо (Renault R24)

Найкращі моменти ГП Бахрейну-2006

Advertisements

About Андрій Цвик

Поціновувач автогонок та фанат моторизації.
Галерея | Опубліковано у Автодром, Формула 1 | Теґи: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , . | Додати в закладки: постійне посилання на публікацію.

Залишити відповідь

Заповніть поля нижче або авторизуйтесь клікнувши по іконці

Лого WordPress.com

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис WordPress.com. Log Out / Змінити )

Twitter picture

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Twitter. Log Out / Змінити )

Facebook photo

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Facebook. Log Out / Змінити )

Google+ photo

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Google+. Log Out / Змінити )

З’єднання з %s