Mercedes MGP W02 — найшвидший болід… на прямій.


Усі добре пам’ятають несподівано високі результати Brawn GP у 2009 році. Тоді команда з Бреклі, яка після оголошення компанією Honda про припинення фінансування програми Ф1 впродовж майже всього міжсезоння боролася за виживання, несподівано завоювала дубль на ГП Австралії-2009. Як виявилось згодом, то був лише початок, а чемпіонські титули колективу Роса Брона та Ніка Фрая привернули увагу топ-менеджерів Daimler AG які, незважаючи на успішну багаторічну співпрацю з McLaren, вирішили піти на авантюру та викупили контрольний пакет акцій чемпіонської Brawn GP.

Шумахер на летючому колі. Херес, 11 лютого 2011 року. Фото © Pirelli

Тим не менше, заміна вивіски перед штаб-квартирою, схоже, не пішла на користь команді минулого року, адже повторити хоча би частково успіхи сезону-2009 так і не вдалося. Як наслідок, по паддоку швидко поповзли чутки про те, що деякі члени Ради директорів невдоволені виступами “срібних стріл” і вимагають почати вигравати гонки у 2011 році.

Ситуацію на краще мав змінити новий MGP W02, який став першим болідом з 1955 року, який концерн Mercedes-Benz розробив самостійно. На превеликий жаль для Роса Брона та Норберта Хауга, на тестах нова “срібна стріла” не показала себе з найкращої сторони, хоча Міхаель Шумахер і показав найшвидший результат кола за підсумками другого дня тестових заїздів у Хересі. Сам семиразовий Чемпіон Світу також не надто вірить у чемпіонський потенціал нового боліда. “Не думаю, що нам вдалося пройти стільки миль, скільки ми хотіли. Час на колі… важливий, проте, мабуть, не зараз. Звичайно, що коли Ви постійно найшвидші, то ситуація (для Вас) ідеальна, але ми ще з минулого року знаємо, що трохи відстаємо, а тому нам треба наздоганяти (конкурентів). Ми є представниками Mercedes, (тому) цілі перед нами дуже чіткі. Цього року буде дуже важко досягнути (поставлені перед нами) цілі… однак наша програма розрахована на далеку перспективу”, – поділився своїми враженнями від перших тестів та станом справ у команді Міхаель в ексклюзивному інтерв’ю британському телеканалу ВВС.

Слід додати, що, незважаючи на доволі песимістичний прогноз німця, світло у кінці тунелю таки помітно. Як показали результати замірювання максимальної швидкості на прямих Хереса, MGP W02 нема рівних. Це, звісно, дуже важливо, оскільки суттєво полегшить процес обгону конкурента гонщикам Роса Брона, а ось обігнати “мерс” з його перевагами на прямих буде також дуже непросто. “Якщо все піде у правильному напрямку, “срібна стірла” може Вас здивувати”, – пригрозив суперникам шеф автоспортивного відділення Mercedes Норберт Хауг. Як показує історія, попередження Норберта слід взяти до уваги.

Advertisements

About Андрій Цвик

Поціновувач автогонок та фанат моторизації.
Галерея | Опубліковано у Автодром, Тести, Формула 1, Mercedes GP | Теґи: , , , , , , , , , , , , , , , . | Додати в закладки: постійне посилання на публікацію.

Залишити відповідь

Заповніть поля нижче або авторизуйтесь клікнувши по іконці

Лого WordPress.com

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис WordPress.com. Log Out / Змінити )

Twitter picture

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Twitter. Log Out / Змінити )

Facebook photo

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Facebook. Log Out / Змінити )

Google+ photo

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Google+. Log Out / Змінити )

З’єднання з %s